top of page

הלוואות לפרילנסרים


לא מעט אנשים החליטו בתקופה האחרונה לעשות שינוי בחייהם, להמציא את עצמם מחדש ולהפוך להיות עצמאיים. ליתר דיוק כ-55 אלף עסקים חדשים נפתחו בשנת 2020.

לפרילנסרים בפרט קיימים צרכי מימון אשר נובעים בעיקר ממוסר התשלומים הירוד שקיים בישראל. במיוחד בתקופת הקורונה שבה בעלי עסקים דוחים תשלומים לספקים ללא הרף ניצבים הפרילנסרים בפני אתגר מימוני לא פשוט.

הלוואות לפרילנסרים מיועדות גם כן לאנשים שהחליטו הקמת עסק עצמאי חדש וזקוקים לקבלת סכום כסף ראשוני על מנת להפעיל את העסק, בין אם מדובר ברכישה של ציוד, הקמת אתר אינטרנט או השקעה בפרסום על מנת להגיע ללקוחות.

על אף שהבנק הוא לרוב האופציה הראשונה שקופצת לנו לראש בכל מה שקשור לקבלת הלוואה לעסק חדש, בעלי עסקים רבים עשויים למצוא את עצמם דווקא בתקופה זו נתקלים בקשי

הלוואות לפרילנסרים, הלוואה לעצמאים, הלוואה לעורכי דין, הלוואה לנותני שירותים
הלוואות לפרילנסרים

ים לקבל מימון מהבנק. כיום ישנם לא מעט גופים היכולים לסייע לעצמאיים בכלל ולפרילנסרים בפרט לקבל את ההלוואה הנדרשת. קרנות מימון בערבות המדינה, קרנות פילנטרופיות, חברות ביטוח וכרטיסי אשראי יש לבחון מול כל אחד מהגופים האם יש לו תנאים מיוחדים להלוואות לעסק בתחום הפעילות שלכם. גופי מימון מסויימים מציעים תנאים מיוחדים להלוואות לעורכי דין, הלוואות למתווכים, הלוואות לרופי שיניים ועוד.



בדיוק בשביל זה יש יועצים

לאור ההיצע הגדול מומלץ להתייעץ עם מומחה למימון עסקים בכדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר, שתחסוך להם הרבה כסף בהמשך ולשפר את הסיכויים לקבלת אישור להלוואה. פנה ליועץ שמכיר את גופי המימון ואת היתרונות והחסרונות של כל אחד ויכול לעזור לך לבחור את האפשרות הטובה ביותר מבין כל האפשרויות שעומדות בפניך.

למומחים של מגדלור פיננסים הכרות עם מאות אנשי אשראי מהמערכת הבנקאית והחוץ בנקאית ונשמח לסייע לך לקבל את ההלוואה הטובה ביותר עבורך.

bottom of page